K zaslání Vašeho objednaného zboží můžete využít níže uvedené přepravní služby, které si vyberete volbou před odesláním Vaši objednávky. Pohyb Vašich zásilek je možno též pohodlně sledovat na internetových stránkách těchto společností a ve Vašem zákaznickém centru máte vždy uvedeno i číslo Vašeho balíku. Kliknutím na toto číslo se dostanete přímo na stránku s údaji o Vašem balíku. O předání Vaši zásilky dopravci Vás budou naši pracovníci informovat obratem na váš e-mail.
Balíky jsou smluvně doručovány do 24 hodin od expedice tj. následný den. Vždy Vám zasíláme informační mail o vyřízení Vaši objednávky, aby jste mohli balík pohodlně očekávat.
Co dělat, když Vás doručovatel nezastihne doma?
Když Vám poštovní doručovatel nese zásilku a Vy nejste doma, zanechá ve vaší domovní schránce „Výzvu k vyzvednutí zásilky“ na poště. Standardní doba pro uložení zásilek na České poště je 7 dní. Tuto lhůtu lze na žádost prodloužit.
Dobírka
Po zpracováníí a telefonickém ověření Vaši objednávky Vám den předem na email zašleme všechny informace o zaslaném dobírkovém balíku na Vaši dodací adresu uvedenou v objednávce. Platbu uhradíte při převzetí dobírkového balíku přímo dodavateli v hotovosti.
V případě platby na dobírku je účtováno doběrečné 37,- Kč vč. DPH.
Bankovním převodem
Po zpracování a telefonickém ověření Vaši objednávky Vám na email zašleme výzvu k platbě se všemi potřebnými údaji pro převod na náš účet. Po připsání platby na náš účet Vám den předem na email zašleme všechny informace o zaslaném balíku na Vaši dodací adresu uvedenou v objednávce.
Kožené zboží SÁRA
Telefon: +420 722 939 388 E-mail: info@sara-jbc.cz
Prodejna: |
Informace |
Obchodní podmínky |
Podporované platby
|